- 30Jun2013
-
Xerox lansează echipamentul pentru formate mari, IJP 2000, cu inkjet pe bază de apă
- By admin
- 0 Comments
Xerox lansează imprimanta pentru formate mari, IJP 2000, cu o singură trecere, care are la bază tehnologia inkjet pe bază de apă. Noul echipament tipăreşte aplicaţii complexe, personalizate, la viteze foarte mari şi la o calitate superioară, pe o gamă largă de tipuri de hârtie – de la hârtia cretată, satinată sau autocolantă şi până la plastic şi material textil pentru banere.
“Imprimanta Xerox IJP 2000 îmbină foarte bine avantajele care ţin de calitate cu cele privind cantitatea/productivitatea, fiind o alegere foarte bună pentru firmele care preferă să-şi realizeze materialele intern”, spune Adrian Chebleş, PSG & Wide Format Product Manager, Xerox România. “Este ideală pentru imprimarea de date variabile şi crearea unor campanii de marketing originale – cu ajutorul Xerox FreeFlow VI Design Express fiecare lucrare poate avea imagini şi mesaje diferite, în funcţie de preferinţe.”
Spre deosebire de alte imprimante inkjet cu cap de imprimare mobil, Xerox IJP 2000 are cinci capete de imprimare dispuse în formaţie fixă de-a lungul lăţimii hârtiei. Acestea aplică simultan patru culori de cerneală—CMYK—în picături minuscule de 1,3 picolitri, o singură trecere fiind suficientă pentru a crea imagini impecabile ce surprind detaliile fine, liniile netede şi culorile intense.
Rezervoarele de cerneală (2l fiecare) şi capacitatea de patru role – aprox. 600 metri de hârtie la role cu lăţime de 1.067 mm, hârtie, plastic, material textil sau transparent – asigură operarea neîntreruptă a echipamentului pe o perioadă mai lungă. Imprimanta dispune şi de un stivuitor de mare capacitate, ce preia până la 150 de coli tipărite.
Xerox IJP 2000 are o rezoluţie de 1600 x 1600 dpi şi o viteză de imprimare de până la 420 metri pătraţi pe oră. Astfel, o lucrare a cărei realizare dura în jur de 5 ore pe o imprimantă inkjet cu mai multe treceri este gata în doar 5 minute, iar posterele se imprimă în mai puţin de 5 secunde.
COMMENTS