Functionarea optima a infrastructurii IT influenteaza direct productivitatea personalului si implicit rezultatele firmei.
Printr-o solutie activa “Suport utilizator”, Ice IT Solutions mentine controlul asupra serviciilor IT si asigura rezolvarea rapida si eficienta a incidentelor imediat ce acestea sunt semnalate.
Beneficiile asupra organizatiei:
- Raportarea facila a unui incident, direct de catre utilizator, fara a fi nevoie de solicitarea interventiei specialistului IT
- Rezolvare in timp real pentru o parte din incidente
- Interventii Helpdesk rapide si eficiente prin modulul de suport la distanta
- Identificarea echipamentelor cu probleme repetitive, si propunerea unor solutii optime pentru reducerea incidentelor
- Identificarea utilizatori cu nevoi frecvente de suport tehnic in scopul determinarii cauzelor umane care duc la aparitia incidentelor si a necesarului de instruire pentru a le diminua
- Inregistrarea convorbirilor in scopul analizei ulterioare
- Acces in timp real la statistici cu privire la serviciile de helpdesk – numar incidente raportate/rezolvate, timp alocat pentru rezolvare, timp de reactive, timpul efectiv de rezolvare
Mai mult decat atat, Ice IT Solutions poate oferi un suport proactiv, monitorizand continuu starea sistemului si parametrii critici, intervenind inainte ca un incident sa se intample.
Redu riscurile de inactivitate si costurile cu reparatiile echipamentelor IT cu Management Hardware